Amnistia eta kitto!

Proletarier aller laender, vereinigt euch!
Herrialde guztietako proletarioak, elkar zaitezte!



A LENIN
(Roque Dalton )

Para los campesinos de mi patria
quiero la voz de Lenin.
Para los proletarios de mi patria
quiero la luz de Lenin.
Para los perseguidos de mi patria
quiero la paz de Lenin.

Para la juventud de mi patria
quiero la esperanza de Lenin.

Para los asesinos de mi patria,
para los carceleros de mi patria,
para los escarnecedores de mi patria
quiero el odio de Lenin,
quiero el puño de Lenin,
quiero la pólvora de Lenin.



LENINI
Nire sorterriko nekazarientzat
Leninen ahotsa nahi dut.
Nire sorterriko proletarioentzat
Leninen argia nahi dut.
Nire sorterriko jazartuentzat
Leninen bakea nahi dut.

Nire sorterriko gazteriarentzat
Leninen esperantza nahi dut.

Nire sorterriko hiltzaileentzat,
nire sorterriko presozainentzat,
nire sorterriko iraintzaileentzat
Leninen gorrotoa nahi dut,
Leninen ukabila nahi dut,
Leninen bolbora nahi dut.


Roque Dalton